sobota, 13 lutego 2016

No to zaczynamy...

Blog? Zwariowałaś? Oszalałaś? A po co Ci blog? Nudzi Ci się? Mało masz obowiązków? I co Ty niby będziesz na nim pisać? Myślisz, że ktoś to przeczyta? Tak, jasne, że ludzie będą drzwiami i oknami wpadać i rozpływać się nad Twoim blogiem....  Bez sensu!


Tak. Tak brzmiały moje myśli kiedy pierwszy raz pomyślałam sobie "a może zacznę pisać bloga?". No i na długo zostałam sam na sam z tymi myślami. Przecież gdzie ja, marny okruch tego świata miałabym chwalić się swoim nudnym życiem, kiepskim gotowaniem i brakiem gustu przy zapełnianiu szafy? Nonsens!

A jednak.. Coś mnie cały czas kusi i kusi. A może jednak? Tak dla samej siebie? Tak na próbę?
No to do dzieła! Przecież raz się żyje... Kiedy jak nie teraz? Decyzja zapadła. Nie dam rady?
No to patrzcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami"

Twój tekst

Facebook

Wyświetlenia